woensdag 1 december 2021

Wat gebeurt er in de wereld?

Ik ben elke dag dankbaar dat ik leef en ervan mag genieten. Elke dag heb ik ook de vraag wat er gebeurt in de wereld? Ik kijk met lede ogen toe en zie dat mensen tegenover elkaar staan als het gaat om wat er gebeurt in de wereld. Ondanks dat ik me beter dan ooit voel moet ik bekennen dat het mij verdrietig maakt om te zien hoe heel veel mensen gemanipuleerd worden door overheden en "gezondheids"organisaties.


We leven maar 1 keer
Ik herhaal dat elke dag en zo nodig tegen iedereen die ik denk dat die het nodig heeft. We leven echt maar 1 keer, want besef dat gisteren is geweest en nooit meer terugkomt. Mijn hoofd speelt heel vaak het idee dat iedereen maar denkt dat die het eeuwige leven kan hebben. Ik weet het niet, maar ook dat we overal maar denken controle op te hebben net als nu door een vaccin uit deze crises te komen. Ik snap dat niet en vraag mij daarbij oprecht af of dit is wat mensen echt willen? Het doet mij verdriet om te zien dat er mensen doodgaan, maar hoe en wat voel ik mij strijdbaarder dan ooit te voren. Oversterfte is voor een groot deel bij relatief jonge mensen (30 / 50) en 80+ (bronnen: cbs.nl & rivm.nl). 

Wat ik voorstel
Heel veel zullen dit onmenselijk vinden, maar wat er nu gebeurt is dan niet onmenselijk? Wat er nu gebeurt is misselijkmakend en tegen alle rechten van de mens in.

Artikel 1 van de grondwet zegt:

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Ik stel daarom ook voor dat we ophouden met het opdwingen van vaccinatie en alles wat daarbij hoort, maar wie wel graag een vaccin wil is daar vrij in. Ook vind ik van belang dat een ieder die zich distantieert van de maatregelen het recht heeft om te gaan en te staan waar hij of zij wil staan. Heb je wel angst of wil je wel dat er maatregelen zijn? Voel je vrij om thuis te blijven. Je hoeft niet weg! Als daar de veiligheid goed bij voelt, blijf thuis! Iemand die risico's durft te nemen, vooral doen! Je bepaald zelf wat je doet. Voel je onveilig, blijf thuis. Voel je je veilig, doe wat je wilt doen. Zo makkelijk kan het zijn. Je mag alles, maar als je in beperkingen denkt is het helemaal niet erg, maar val een ander er niet mee lastig.

Opleggen van maatregelen
Ik heb me altijd uitgesproken over de invloed van overheden. Of het nu om belastingen, rondpompen van geld, regels en nu corona, het maakt niet uit, maar soms is vertrouwen hebben in de meeste burgers beter dan alleen maar regels opleggen. Het opleggen van maatregelen heeft gevolgen voor velen. Denk daarbij aan stress en psychologische gevolgen bij mensen. Waardoor werk en privĂ© onder druk komen te staan. Waardoor mensen een uitweg zoeken in drank, drugs en beroving van het eigen leven. Het gebeurt dagelijks voor onze ogen, maar we hebben ze gesloten voor een virus dat ons allemaal zou pakken en doden. En wat tot nu toe niet is uitgekomen. Alles berust op een leugen die met een stukje manipulatie in heel veel hersen is achtergelaten. Deze mensen volgen vaak het NOS, RTL, Mediahuis (kranten) en online media, zoals NU. Ik kijk zo nu en dan en zie heel veel manipulatie die niks te maken heeft met de feiten, maar met angst implementeren. Even een leuk feitje, Mediahuis is Belgisch en wordt voor een overgrote deel door de Europese Unie gesubsidieerd. En daar komt uw nieuws vandaan! Iets om over na te denken (wie betaald, bepaald). 

De zorg is een zorg
Personeel loopt weg en kijk met lede ogen toe wat daar gebeurt. Het is een groot drama en niemand wil het zien, niemand! We staan echt aan de vooravond van een drama die nu al duidelijk wordt met Corona. Te weinig mensen, maar wordt beweerd te weinig IC capaciteit, maar door het tekort aan mensen, niet materiaal. Daardoor is als er een probleem met corona is er een probleem binnen het systeem dat alleen maar verder wordt afgebroken in plaats van opgebouwd. Het hele private had nooit gemoeten en kijk eens waar ze voor werken! Het salaris van mijn vrouw moet als we op het zelfde niveau willen komen als toen ze begon in 2001 met 37% omhoog. 37%, ja je leest het goed!

Even simpel:
- stoppen met alles wat er nu gaande is
- wie vaccin wil kan die krijgen
- beperkingen leg je alleen jezelf op
- iedereen mag gaan en staan waar hij/zij wil
- alles weer open
- voel je niet op je gemak, blijf thuis
- iedereen gelijk zonder beperkingen van wie dan ook
- leef je geweldige leven en maak er iets moois van als je dat wilt
- zorg krijgt er minimaal 30% bij
- zorg krijgt een overheidscampagne zoals nu met het vaccin
- zorg wordt uit het private systeem gehaald


Even een disclaimer:
Ik schrijf vanuit mijn hart en type wat er bij mij opkomt. Ik kijk naar de intentie en niet hoe ik het schrijf, want ik schrijf wat ik voel, blind! Fouten kun je overheen lezen of misschien voor een tweede keer lezen, maar val mij niet lastig met fouten in de tekst, -ik weet het- maar doe er niks mee!